fredag 18 december 2009

igår hade vi personalfest. haha det låter jättetöntigt.
men vi hade det i alla fall. vi fick typ 15 dollar per person av head office som vi spenderade på enbart mat och "mat". beställde in sallader, nachostallrikar å olika dippar, och kannor med sangria och öl. vi var en hel drös med fina tjejer å fina killar. hur roligt som helst!
vi hade julklappsutdelning också. wiho.

nu ska jag iväg å jobba i alla fall. är jag som öppnar idag så det är därför jag är uppe extra tidigt.

ska bara dricka upp min juice och min smoothie.

nästa vecka jobbar jag 60 timmar... jag förstår inte riktigt hur det ska gå ihop med mitt schema. eller okej. jag vet inte riktigt hur det ska gå ihop med mina hundraelva köttbullar jag ska göra.

och och och! ikväll är det secret santa. woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

såhär ser jag ut och såhär heter jag och titta på hela profilen går också att göra

Mitt foto
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.